مصوبات کمیسیون ماده 5 شورای عالی شهرسازی و معماری

مروری بر کتاب جلد ۵ بدنبال چاپ و انتشار اولین مجموعه مصوبات کمیسیون ها و مراجع تصویب کننده طرح های تفضیلی و طرح جامع در سال 1373، انتشار مصوبات کمیسیون ماده 5، ادامه یافت بطوریکه تا قبل از انتشار این کتاب مجموعاً سه جلد مصوبات این کمیسیون و یک جلد نمایه به چاپ رسیده است.

مصوبات کمیسیون ماده 5 شورای عالی شهرسازی و معماری


مروری بر کتاب جلد ۵ بدنبال چاپ و انتشار اولین مجموعه
مصوبات کمیسیون ها و مراجع تصویب کننده طرح های تفضیلی و طرح جامع در سال 1373، انتشار مصوبات کمیسیون ماده 5، ادامه یافت بطوریکه تا قبل از انتشار این کتاب مجموعاً سه جلد مصوبات این کمیسیون و یک جلد نمایه به چاپ رسیده است.
کتاب حاضر در برگیرنده
مصوبات شماره 306 تا 339 می باشد.
جلد ۶ اولین مجموعه
مصوبات کمیسیون های مختلف شهرداری منجمله مصوبات کمیسیون ماده 5، که مرجع اصلی و تصویب کننده تغییرات در طرح تفثیلی است در سال 1374 انتشار یافت.
مجموعه
مصوبات کمیسیون ماده 5، منبع و ماخذ اصلی تعیین کاربری های زمین در محدوده مناطق 22 گانه شهرداری تهران می باشد و به کمک آن کاربری های مختلف: مسکونی، تجاری، اداری، خدمات شهری، آموزشی و غیره به تفکیک مناطق شهرداری و نیز پلاک های ثبتی، نام خیابان ها، شماره نقشه2000/1 مربوطه قابل دستیابی است.
جلد ۷ اولین مجموعه
مصوبات کمیسیون های مختلف شهرداری منجمله مصوبات کمیسیون ماده 5، که مرجع اصلی و تصویب کننده تغییرات در طرح تفضیلی است در سال 1374 انتشار یافت.
مجموعه
مصوبات کمیسیون ماده 5، منبع و ماخذ اصلی تعیین کاربری های زمین در محدوده مناطق 22 گانه شهرداری تهران می باشد و به کمک آن کاربری های مختلف: مسکونی، تجاری، اداری، خدمات شهری، آموزشی و غیره به تفکیک مناطق شهرداری و نیز پلاک ثبتی، نام خیابان ها، شماره نقشه2000/1 مربوطه قابل دستیابی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد